connect
  • Home
  • Wie zijn wij
  • Arbeidsmarktcommunicatie
  • Producten
    • AMC-Strategie
    • DNA-Scan
    • AMC-propositie workshop
    • Scan@work
  • Opdrachtgevers
    • Rijkswaterstaat
    • Coöperatie VGZ
    • Faber Personeelsdiensten
  • Testimonials
  • Contact

AMC-propositie workshop

Iedere werkgever is uniek en heeft zijn eigen sterke en zwakke punten. De verschillen met werkgeversconcurrenten moeten goed merkbaar en zichtbaar zijn in alle uitingen van arbeidsmarktcommunicatie. Maar waarin bent u als werkgever nu echt uniek? En wat kenmerkt uw medewerkers nu precies? En, net zo belangrijk: hoe vertaalt u dat naar een krachtige kernboodschap voor uw arbeidsmarktcommunicatie?

Your Missinglink helpt u hierbij graag met een workshop arbeidsmarktcommunicatiepropositie. Tijdens deze workshop brengen we alle unieke kenmerken bij elkaar in een passende AMC-thematiek en -kernboodschap. Uniek voor uw organisatie. Onderscheidend ten opzichte van werkgeversconcurrenten. En bruikbaar als blauwdruk voor al uw AMC-communicatie en -middelen. 

Hoe gaat dit in zijn werk?
Samen met u en maximaal elf collega’s gaan we aan de slag en beantwoorden we vragen als:
  • Wie bent u als werkgever; wat is uw identiteit?
    • Wat verstaat u als werkgever onder ‘goed werkgeverschap’?
    • Wat doet u om dit goede werkgeverschap te realiseren en te behouden?
  • Wat zijn de centrale waarden van de organisatie?
  • Wie zou u willen zijn als werkgever?
  • Wat voor mensen werken er bij uw organisatie?
    • Wat is de gemeenschappelijke deler van de medewerkers die bij u in dienst zijn?
  • Hoe ervaren uw medewerkers u als werkgever? Wat vinden zij sterk aan u als werkgever en wat minder sterk?
  • Wat heeft u uw doelgroep als werkgever te bieden?
  • Wat wilt u bereiken? En bij wie? 
    • Hoe ziet uw ‘ideale’ werknemer eruit en wat verwacht u van hem/haar?
    • Wat drijft uw doelgroep als het gaat om werk?
Resultaat van de dag
Aan het eind van de dag beschikt u over een korte en krachtige formulering van uw unieke werkgevermerkwaarden:
  • Onderscheid t.o.v. concurrenten.
  • Passend bij de drijfveren van uw doelgroep.
  • Helder voor uw huidige en toekomstige werknemers.

Kortom u beschikt over uw AMC-kernboodschap. Dé reden waarom potentiële medewerkers voor u als werkgever moeten kiezen. 
Berlagestraat 22  |  3822 TA Amersfoort  |  E. bianca@yourmissinglink.nl  |  T. 06 - 21 61 31 44                                                                         YOUR MISSINGLINK